Diskuse

Pane Romane Košťále

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

No,myslím,že jste to vystihl P.Sycho...Přečetl jsem blog,/onoho autora/je to velmi chytlavé

lidové vypravětštví o zlodějích,korytářích,dinosaudrech,podvodnících,ještě chybí

vodníci...částečně to rozrpštění chápu,ale nelze špatný,či dobrý názor takto

personifikovat/jednoduchší člověk si názor udělá hned/,ono to není tak černobílé..

Nějak postrádám řešení,nebo alespon náznak,ale ono hezky kritizovat/což Pan 

Koštál umí,to se zase musí nechat/,to je taky umění,hlavně na blogu...;-)

1 3
možnosti
Foto

Omlouvám se, pane Sycho, že vstupuji do osobně laděného blogu. Nemíním se vměšovat ani hodnotit vás či pana Košťála.

Já však po přečtení jeho textu jsem mohl konstatovat (odhlédnu-li od posledního odstavce), že nemám problém s ním souhlasit. Kalousek je pro mně totiž tak morálně pošpiněná osoba, že při jeho hodnocení KOHOKOLIV mám pocit popsaný v blogu pana Košťála.

Tímto za něj nebojuji, jen vkládám svůj názor.

11 3
možnosti
Foto

Pan Roman Košťál je výrazná osobnost s velmi vyhraněnými názory. Jde ale o to, zda jeho právě oznámený přestup do stále "Aston Martin, Okamura a Mr. Bean" nebude pouze ve stylu "střelil na lišku, trefil Maryšku".

2 10
možnosti
Foto

Děkuji p.Sycho za Váš zájem. Máme každý nějaký názor na to či ono. To je v pohodě, s tím nemám problém. Já Vás nechci přesvědčovat o své pravdě. Napsal jsem to, co jsem napsal a stojím si za tím. Vy máte kapku jiný názor..., ale proč ne? Já v tom problém nevidím. Přeji pěkný večer a vlastní názor. Dej Bůh, abychom ten názor vůbec mohli mít....

7 2
možnosti