Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavle, pokud bylo Vaším cílem dostat se do role "oběti" a materiál použít pro blog, pak se povedlo plnou měrou.

Pokud jste sledoval cokoli jiného, například odblokování účtu, pak jste prostě volil špatně, ale to už ode mě víte.

7 1
možnosti

A ceho timto clankem dosahnete? Davat sem soukromou korespondenci mezi blogerem a administraci, stezovat si a divit se, ze skoncite v Hyde parku? Timto si prosli uz mnozi blogeri, porad se to opakuje. Inu, kdo se nepouci z historie, je nucen ji opakovat. Asi mate pocit, ze budete mit nejaka zvlastni prava, kdyz jste bloger. Ale ne, pane. Jsme vsichni na jedne lodi, pravidla jsou dana stejne.

7 1
možnosti

To je ta předposlední kategorie. .... Poslední je souboj s diskutéry.

5 0
možnosti

Co bych na to řekl? ...... Vlastně ani nemám právo se k tomuto problému vyjadřovat ..... Mých 24547 příspěvků, při kterých nemám ani jeden smazaný, mě k tomu nekvalifikuje. :-(

4 1
možnosti

Osobně vím minimálně o jednom dalším známém blogerovi, kterému nedávno ustřihli účet do diskuzí ...

2 8
možnosti

Ano, kdo by tady pana Vokšaye neznal?  ;-)

8 0
možnosti

Chápu, že to při své aroganci nemůžete pochopit, ale vůbec se administrátorům nedivím, že na vaše "výhružné" maily reagovali tak, jak reagovali. Měl byste se zamyslet hlavně sám nad sebou. A to píšu jako člověk, který má mnoho  příspěvků smazaných jenom proto, že se někomu nepozdával můj názor a měl potřebu je proto nahlásit. Někdy mě to tak naštve, že použiju v příspěvcích i peprnějších slov, abych měl pocit, že když už mají být mé příspěvky mazány, ať je to aspoň oprávněně. Abych si ale někde stěžoval a otravoval kvůli smazanému příspěvku mailovou korespondencí, to by mě teda nenapadlo...

10 4
možnosti

Není to tak dávno, co jste zrovna Vy pod mým blogem na mne (na mne, který již dříve napsal článek obhajující NEMAZÁNÍ 8-o ) útočil, že jsem Vám já smazal nebo nechal smazat příspěvky, což byla vyložená sprostá lež (navíc tímto smazáním adminy bohužel s celým původním vláknem zmizely mj. i mé odpovědi Vám, což je podle mne škoda). S reakci na moji odpověď na ten Váš osobní útok jste se pak již raději ani neobtěžoval :-/

4 11
možnosti

Jste v diskusích- a jak vidno i v jednání s administrací- neslušný, arogantní, nafoukaný, nepřístupný relevantním argumentům a ještě si myslíte, že jste něco víc, že pravidla pro vás neplatí.... člověče co jste čekal? Výjimky? Proč, z jakého titulu?

 Ano jasně, dlouho se vám nikdo neozval, čekal jste dlouho na odblokování, to je jádrem pudla- ale vy tu nejste sám, kolem vaší maličkosti se netočí svět, tak jste to zjistil a máte klid, ne?  ;-)

9 3
možnosti

P76a62v83e58l 41K77u46l37a

9. 3. 2013 11:35

Vítejte do klubu, Pavle. Neoprávněné smazání příspěvku je jedna z forem, jak křišťálová lupa manipuluje s diskusemi. Ono totiž i kdyby vám ten příspěvek vrátili třeba hned druhý den, tak pokud nebudete ve výběru, jako že nebudete, tak článek je starý a už se pod ním nediskutuje. Je to podobné, jako když se někomu nad hrobem  omluví za to, že ho neprávem popravili. :-)

6 8
možnosti
Foto

Já už to neřeším, nerozčiluju se. A ani by mě nenapadlo o tom psát blog, mám na starosti příjemnější věci:-)

 A že jsem kvůli pár smazaným příspěvkům byla nakrknutá taky, ale je lepší nad tím mávnout rukou, bo se nic nezmění (jak kdysi někdo napsal- jsme tady na návštěvě a pravidla určuje hostitel:-)

9 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS