Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

No, zažil jsem pár presidentů a jen k jednomu jsem mělV. MZ, jo, je to zvolený president této země, ale v mých očích zůstane bafuňářem.;-D Jen mi je líto etiky a morýlky, jak dostala přes držku.

0 1
možnosti

R^Dík!R^

I lží a podvodem zvolený prezident zůstává prezidentem!

Naučme národ rozeznat pravdu od lži!

Naučme národ ctít pravdu!

Naučme národ k úctě k druhémnu člověku!

Naučme národ spravedlnosti! Máme na to dalších pět let!!! :-)

2 1
možnosti
PH

P30e52t55r 34H73a19l42í66k

28. 1. 2013 12:58

mě si dejte do kolonky, že nejsem schopen pozitivně odargumentovat pana Zemana. Mnoho kladných bodů jsem nenašel. Pak jsem zkusil najít kladné body pro pana Schwarzenberga. Zase nic. Tak jsem to vzal opačně a sepsal si, co mi na obou vadí. Po dlouhatánském sepisování jsem se rozhodl nevolit. Pokud bych to hodnotil jako ve škole, tak pan Zeman 4,99 a pan Schwarznberg 5. Pak ale přišla media a různé "osobnosti" s brutální kampaní a výplachem mozků za pana K.S. a to mě zlomilo. Takže jsem volil pro mě menší zlo.

2 2
možnosti

Takže jsi volil Zemana? A to je to menší zlo?

:-)

0 1
možnosti
LH

Body si klidně nechte. M.Zemana jsem volila proto že vím co od něj můžu čekat, prostě byl sympatičtější.

3 2
možnosti

Simplicitas sancta!

:-)

0 2
možnosti

Podle mě ani zlomek z 2 717 405 hlasů... cca 500, maximálně 800 voličů. :-)

0 2
možnosti
MK

Miloše Zemana jsem volil, protože ve volební kalkulačce jsem s ním měl větší názorovou shodu než s Karlem Swarzenbergem.

Když opomenu negativa, která s ním mám spojená a dle Vašeho zadání mám vypsat jen pozitivní důvody k volbě tak MZ mám za ta léta názorově přečteného, častěji s ním souhlasím než nesouhlasím, mám dojem, že on sám v politice nekradl (tento dojem mi chybí u většiny českých politiků. Další výjímkou je shodou okolností KS, u nějž myslím, že to nepotřebuje), ze všech kandidátů má za sebou nejvíce politických zkušeností a také byl jako politik ze všech nejúspěšnější. U prezidenta preferuji nadstranickost a vzhledem k rozhádanosti MZ a ČSSD a mimoparlamentního výskytu SPOZ mi vyhovoval i v tomto. Četl jsem jeho knihy a když se vyhnu negativům tak mi jeho politická zpověď lépe představila kandidáta jako člověka - věděl jsem o něm nejvíce.

Na KS jako prezidenta bych si zvykl, ten úřad je více než člověk a vzhledem k tomu, že jej vnímám jako symbol státnosti dokázal bych se sžit s každým řádně zvoleným kandidátem.

2 1
možnosti
JS

Názor jsem měl, ale tou kalkulačkou jsem si jej ověřil. Vřele kalkulačku doporučuji i po volbách. Dle mého názoru se má volit rozumem ne srdcem. Nepochybuji o tom, že řada skalních voličů jedné nebo druhé strany by se divila, že volila kandidáta opačných názorů.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS