Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Nové vlákno, v jiném nehraju:)

0 4
možnosti
PS

Nové vlááakno, jinak nehraju... A myslím to vážně. Jen jedno vlákno....

0 4
možnosti
SK

A cenu za nejtrpělivějšího diskutéra získáváááá: Martin Pátý R^ Graulujeme V

5 0
možnosti
MP

Díky, krátím si tím čekání, ale už brzo musím na oběd.:-)

4 0
možnosti
FP

Nevím do jaké míry Matějku znáte a co o něm víte, ale mám dojem, že jeho minulost vám moc známa není, a že tak v jisté míře ztrácíte v polemice kolem jeho osoby drahný čas a energii.

FM je obyčejné individuum postkomunistického typu, ultraanarcholevičák, neplatič daní, povinných odvodů na zdrav.soc. pojištění a politický provokatér s letitými, dokonce obchodními kontakty na kriminální podsvětí a lidskou spodinu vůbec.

1 3
možnosti
PS

Pane Pilný, já ale polemizuji s NÁZORY lidí. V ten moment je mi jedno kdo tyto názory pronese...

1 4
možnosti
MP

Sítem z důvodu komunismu neprošli:

//Jana Bobošíková //Jiří Dienstbier//Jan Fischer//Táňa Fischerová//Přemysl Sobotka//Miloš Zeman//

Z důvodu osobních:

//Karel Schwarzenberg//-švýcar, rakušan, nad hrobem

//Vladimír Franz // - nečitelný, pravděpodobně další výrobce nepolitické "umělecké" politiky

//Zuzana Roithová// - nečitelná, nelíbí se mi její názory na EU a G. Wilderse + myslím si, že doktoři nejsou vhodní do žádné politické funkce (je to i další mínus pro Sobotku) Je to stručné a vypíchl jsem to hlavní, tak jsem zvědav na Vás, pane autore. ještě upozorňuji, že si llidně můžete myslet, že to jsou špatné důvody proč kandidáta nezvolit, je mi to naprosto jedno, hádat se s vámi ani s někym jiným nebudu. Pro mně jsou to postačující důvody si z těch lidí nevybrat ani jednoho jako prezidenta.V

1 0
možnosti
PS

Jsou to vaše důvody. Můžu mít důvody proč pro mě důležité nejsou, ale jestli jste si nevšiml, slovo špatný o názorech jiných nepoužívám...maximálně mylný, lživý, ale to vše se dá rozplést a dokázat. Obvykle o to oponent ale nestojí a bere to osobně. Co už:)

Vám pořád uniká to podstané. Jeden z těchto lidí vašim prezidentem bude. A pokud mi budete tvrdit, že na žádném z těchto kandidátů nenaleznete něco pozitivního-fakt, že může v nějaké oblasti přinést víc než kandidát jiný je pro mě důvod abych jej volil.

Pokud vycházíte z toho, źe se nevolbou zříkáte zodpovědnosti, tak fakt je, že nevolbou jen říkáte že budete zodpovědný za toho, koho za vás vyberou ostatní. Proože je NECHÁTE aby zvolili za vás... Zodpovědnosti se zříct nemůźete, dokud máte volební právo...

A to jen proto, źe nechcete vidět kvality jednotlivých kandidátů. ( co pvažujete za kvality z Vás za celou dobu nevypadlo...) 

Jestli jste zapřísáhlý antikomunista, je to vaše věc. Ale znám spoustu komunistů co se třeba nesmírně zasloužili na lokální úrovni o život v obci. Je škraloup že byli komunisti? Možná. Ale pořád jsou to narozdíl od jiných lidi, za kterými je nějaká práce. To je pro mě víc jak člověk za kterým neni nic. 

Jednoho z kandidátů nich volíte i nevolbou... Některým kritériím nerozumím. Nečitelná( ale třeba jen vidí na složité otázky i složité odpovědi. Lidi co mají za jakékoliv situace jasný. Názor páchají největší chyby) nelíbí se vám její názor na něco?:) tak to ale kandidujte sám, protože jestli si myslíte, že je na světě člověk, který má stejné názory na vše, tak není:) Kritérium, že doktor není vhodný kandidát-proč? Nerozumím. Co mají všichni doktoři společného?

0 3
možnosti
JV

Zkuste nějak objasnit rozdíl mezi nevolbou do parlamentu a nevolbou na úřad prezidenta. Prezident ovlivní jen málo z mého života, pokud vůbec něco a tedy má nevolba vlastně nic nezpůsobí, respektive jen to, že si nebudu jednoho dne říkat "A tomuhle já dala hlas!"

Nevolba do parlamentu může mít však velmi nepříjemné důsledky v tom, že zabrání menším stranám v ovlivnění naší politické scény a zazdí v parlamentu ty strany, které jsou příčinou nynějšího stavu.

4 2
možnosti
PS

Jde o možnost naslouchání, reflexe a hlavně reformy/změny pro další rundu. Zpráva, že většinu majitelů volebního práva nikdo k urnám nepřitáhl je jiná pro neúspěšného kandidáta na prezidenta a jiná pro stranu co bude opět kandidovat za 4 roky.

0 3
možnosti
PS

No nic, končím pro dnešek debatu. Resumé: snažil jsem se zdůvodnit, proč věřím tomu, že za výsledek voleb je zodpovědný i ten kdo zvolil ' nevolbu' snažil jsem se ukázat proč si myslím že rezignace na hledání kandidáta kterého budu volit je chyba člověka který rezignuje, ať už je výběr jakýkoliv.  Jestli jste si z oho něco vzal, je samozřejmě jen vaše věc. NEpodařilo se mi ani náznakem pochopit, proč považujete všechny kandidáty za zlo, dlé mého názoru jste mě pro to nedal příležitost.  Jen jsem nabyl dojmu, že kdo nevidí podstatné rozdíly mezi současnými kandidáty, musí být zastáncem nějakého extremismu, neb jen od extremismu jsou všichni kandidáti přibližně stejně vzdáleni. A žejmě motiv toho extremismu pvažujete za velmi silný, neboť rozdíly na jiných rovinách považujete za nepodstatné. A není jich málo. Ale je tojen dojem. 

Dobrou noc:)

1 4
možnosti
RK

Tak autora už máme, název taky, co bude následovat? Obvykle to pokračuje nějakou básní:-)

3 1
možnosti
PS

Vidím v kandidátech rodílnou míru pokory, rozdílnou míru schopnosti pracovat s vlastnilm omylem, rozdílnou schopnost naslouchat, rozdílnou autentičnost projevu a už jen tato kritéria mi solidně kandidáty vyfiltrují... 

... Byl to jen příklad toho že kandidáti nejsou všichni na jedno kopyto...

1 2
možnosti
PS

Jeden z těch devíti bude zvolen. To je fakt, souhlasíte?

1 3
možnosti
MP

Prosba:

Může tu pan Sycha vypsat pozitiva u jednotlivých kandidátů? Nebude to jistě problém, když udělal hloubkovou analýzu.

Jako bonus tu může napsat který je ten nejvhodnější.

1 0
možnosti
PS

Ne. Nemám důvod zde prezentovat svůj poled na kandidáty. Vypsal jsem 4 kritéria, které mojí optikou třídí kandidáty nq více či méně vhodné. Pokud vám to nestačí, máte smůlu. Jen jsem tvrdil, že pohled který kandidáty diferencije mám.

0 1
možnosti
DM

1. Naprostý souhlas

2. Děkuji!

3. R^

S Vaším blogem souhlasím.

1 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS